everytime our eyes meet

Om en vecka går Olivia på sommarlov.
ÄNTLIGEN!! Inte minst för att vi kan slippa skolstressen och Olivias otroligt DÅLIGA humör när hon kommer hem från skolan. (Hon lägger sig 8pm eller strax innan men det verkar ju vara alldeles för sent ändå!?) Men också för att jag saknar henne när hon är på skolan. 
Det är en sån stor skillnad på henne under lov/helger och vardagar. Jag vill ha min glada lilla tjej tillbaka och det får jag nu. I 6 veckor!! Jag har bokat in oss på en musikgrupp där jag kan ta med båda tjejerna. Har även bokat in några tågresor till random ställen som jag vet att dom kommer älska! Jag passar på nu i sommar när jag "bara" har två barn, hehe.

Här var vi på en dinosaurieday out i Osterley i våras. Gravid och fortfarande aningen illamående!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Min vackra Tickisen <3

2017-08-07 @ 13:48:23


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...