dont let go

Jag tog med Olivia till simhallen (ett löften sedan länge!) härom veckan. Alok och Ellora satt på balkongen och tittade på. Ellora ammas fortfarande och vägrar ta flaskan, så jag kan inte riktigt lämna henne med A ännu. Inte några jättelånga stunder iallafall. 
 Det var himla roligt att se Livi i vattnet efter en så lång tid... Jag tror det var innan Ellora föddes hon sist plaskade i en pool. Hon var till och med modig nog att åka den stora rutschkanan med mig.
 
IALLAFALL, efter 1,5h i poolen tänkte jag vara smart och bad Olivia hämta handdukarna som låg långt borta på en bänk. Allt för slippa gå runt helt öppet i badkläder, to be completely honest haha, varpå Olivia hämtar dem ....och kastar dem i vattnet!!!?? Hah! Skrattgrät helt seriöst en skvätt. I chock!
Fick stå och krama ur två tunga handdukar, skita i att duscha och torka oss med min tröja. Det var bara att dra på jackan över bh:n, och därefter torka olivias fötter med en övergiven hårtork haha.
 
Tur vi "bara" har nollgradigt här. Vi kom hem både friska och glada.. (well, några barnvänliga svordomar efter) ;)

lilla hjärtat, som är 8 månader nu.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Vad stor hon är nu!!!! Får komma ihåg att kika in här oftare <3

Svar: <3<3
Trees

2017-01-21 @ 16:00:11
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Daniella 🌙

Svar: Jag bor på en militärbas utanför Salisbury, bott här i fyra månader nu! :) jag gillar det verkligen, det är annorlunda från allting jag är van vid men jag dejtar en soldat, tränar med armésnubbarna två gånger i veckan och har till och med kommit in som tight-head prop i ett rugbylag så mitt liv har slagits runt flera varv! Jag trivs så så mycket bättre än förra gången. Hoppas att du har det bra fina Trees!

2017-01-21 @ 20:49:35
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag dör av skratt här, ser framför mig dessa handukar och dig hantera detta :D

2017-01-23 @ 08:47:21
Postat av: Emmi

Skratta så mkt när jag läste att hon slängde handdukarna i vattnet!!! Sånna impulser man får för sig och verkligen vill göra ibland ju haha.. :D

2017-02-08 @ 13:27:50


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...