you make it look like it's magic

Släpade med mig en TRÖTT tjej hem nu ikväll. 
Jag hade ryggsäck, 5 tunga nystrykta skjortor på armarna, OCH ett gråtandes barn. Tacka vet jag choklad. Det hjälpte iallafall på bussen. Japp, jag är en sån där mutare som jag sa att jag aldrig-för-mitt-liv skulle bli. ^^
Tillsluuuut kom vi hem och Olivia slocknade på golvet(!) med en gång.

Det var superkul att överraska Mimi.. som absolut inte hade någon aning. :) Precis som vi hoppats på!
Massa presenter, spel, god mat -& sällskap senare vandrade vi hemmåt igen. Och nu väntar vi på att Alok ska komma hem ifrån Skottland. ♥ Oså väntar vi såklart på Olivias födelsedag, på måndag!! 
 
I brist på annan bild! 

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...