Fast forward

Vi har hittat en ny väg till affären där Olivia kan springa omkring och jag slipper panikspringa efter! Inga bilar :))
 
På bussen hem idag stod en gammal tant brevid mig och Olivia. Hon började prata med mig (tror jag haha) och berättade om vad hennes son brukade äta till frukost, lunch, middag och kvällsmat när han var liten. 
Det kanske kan vara lite intressant (men det hade räckt med lunch).

När hon berättat klart och jag öppnade munnen avbröt hon "AND THEN THE CAT........ "  Lol
Ah nä, det var bara att lyssna vidare!!
Men man måste ju låta de gamla prata av sig också, visst! ;)
 
Jaja!! Nu ska vi baka :)

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

i vilken zon bor ni? :3

Svar: 4 :) i south west!
Trees

2014-03-02 @ 15:18:43
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha "and then the cat...". :D

2014-03-02 @ 23:25:58


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...