Like lipstick to me

Tsco, vårt kära Tesco. När vi behöver mer än bara mjölk så är det denna vi går till. Tur att man har en vagn med 60 liter utrymme under (tror inte man kan ha en större vagn än vad vi har, hah) -så vi kan gott köpa på oss hela kylskåpet utan bilen. Ingetjagsägertillkillendock, Lol!! Väljer ju bil över ingen bil, helt klart.

Stora Testo är ett ställe jag & Olivia även går till om vi har en tråkig hemmadag.
Det gör dagen roligare, lovar!
Jag menar; pappa var där ungefär 14 gånger under de 6 dagar dem var här! Det måste la säga något? ;)
Eller så går det kanske i släkten .. när jag tänker efter så älskar min syster också att gå till "ica" hah. Hmm

Harris + Hoole är en typisk mammafavorit häromkring. Vi brukar inte välja den här på parkeringen dock ;) 


Ps. Vi brukar gå IN också alltså, lol! Kunde inte riktigt med att fota bara.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

jag gillar sainsburys bättre än tesco tror jag, men det beror nog bara på tillgänglighet där jag har varit när jag varit där kanske… hm. Får se nu när jag flyttar!

Svar: När flyttar du? :D Ja, tillgängligheten är det nog .. jag gillar också Sainsburys :) min favorit från början!
Trees

2014-06-22 @ 17:43:17
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Daniella 🌙

3e eller 7e aug, beroende på om jag kan spendera en vecka i london innan eller inte c:

2014-06-22 @ 20:42:42
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...