Cutting loose

Igårkväll flyttade finska tjejen in på övervåningen!
Vi jobbar på samma jobb, så idag åkte vi till Buckingham Palace tillsammans. Även om vi satt som två döda hundar och tittade ut genom ett regnigt fönster på South west trains, så var det ändå mysigt!!

Kändes väldigt konstigt för oss båda när hon steg in med all sin packning häromdagen. :) 
Kan ju tillägga att hon helt random, -utan att veta att jag bodde där-  var och tittade på vårt hus och bestämde sig för att flytta in. När jag kom hem den kvällen insåg vi att det var hon.. och hon insåg att det var jag.
London är inte så stort alltid ^^ 
Så, nu längtar jag efter kebabkvällar framför Tvn. Jag hade sagt pizza men den smakar inte så gött här.

Det var inte planerat, men det blev just i skrivande stund menat att jag ska skura golven ikväll. Olivia sitter nämligen och kladdar runt med hennes mjölk på golvet. Mmmm! TUR att man har trägolv.

Något för en bakälskare kanske!? Jooo.

Kommentarer
Postat av: Liborius

mysigt med en pendlarkompis^^

2014-06-03 @ 21:17:32
URL: http://liborius.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...