to be happy is all that matters

Fömodligen ingen jävel som bryr sig om jag äter frukt eller femton frallor till frukost. MEN, jag har ätit frukt de senaste dagarna och det känns SÅ mycket bättre. "Frukost är den bästa måltiden...." och ungefär Där slutar man lyssna, haha. - men jag känner verkligen skillnad i kroppen när jag äter en bra frukost. 
Om jag äter "skit" så känner jag mig trött och nästan hangover efter någon timma. Är la överkänslig eller något.
 
Happ! Aa nää, det finns alltid något att skriva om. ;) 

Idag hemma hos Khloe och ute på vift:

Vi avslutade dagen tillsammans inne på kött-charken, för att sedan gå hem for dinner! 


Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Jordgubbar, en fralla med sallad,ost och skinka plus egenpressad juice är favofrukosten här!

Svar: Aah, jag ÄLSKAR frallor med ost, skinka och paprika/tomat/gurka :) Händer inte ofta här dock!
Trees

2014-07-10 @ 21:41:32
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Amanda Niclasson

Riktigt fin blogg! :)

Svar: Tack så mycket :)
Trees

2014-07-11 @ 12:38:06
URL: http://femtiotrekvm.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...