souls recognize each other by vibes, not by appearances

Jag har 3 dagar av 10-12 timmars pass, så det är lite halvdött här inne. 
Jag saknar mina fina dagar ihop med Olivia så fort jag åker till jobbet. När jag kommit fram går det liiite bättre och när jag är påväg hem igen så går det lite för bra ;) Det är väl så det funkar I guess!
Någon som inte är mamma kan jämföra det med att åka utomlands? Så mycket saknar/längtar man efter sitt lilla ♥ När hon börjar skolan sen så är det helt klart jag som kommer lida!! ^^

Idag ska jag jobba på Hampton Court palace. Jag luktar bröllop!

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

I vilken ålder börjar barnen skola i england?

Svar: Det är lite krångligt med det här, dom räknar olika.Förskolan (6års-gruppen) börjar när man är 4 (om man fyller innan september)
Om man fyller efter september måste man vänta till NÄSTA år, september.
Så antingen är man 4, eller så är man 5, när man börjar förskolan.
Olivia kommer börja förskolan (6årsgruppen) när hon är 4,5 år och ettan när hon är 5,5 år :D Hoppas du förstår!!
Trees

2014-07-18 @ 15:35:16
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Vad roligt att du gillade dem!

Vilka underbara foton du tar :) superhärliga! Men låter väldigt tufft med så långa jobbdagar, säger någon som är helt semesterseg ;)

Svar: Tack så jättemycket :DTur att dem där jobbdagarna bara är sällan, nu är jag ledig ända in i september! (om jag inte blir uttråkad;))
Trees

2014-07-19 @ 06:54:59
URL: http://atilio.blogg.se
Postat av: linn

ha en super bra lördag vackradu :*!

2014-07-19 @ 10:44:53
URL: http://linnsees.forme.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...