2års present!

1 månad och 1 vecka kvar ♥ till Olivias 2års dag!! Hur underbart och hur snabbt har det gått? 
Behöver inte ens svara på den, eftersom precis alla säger likadant. Behöver inte vara tjötig liksom,
även om det är en blogg. ;)

Jag har börjat kolla på kök till henne, då hon älskar allt sånt borta på "öppnaförskolorna".
Det finns sjukt mycket plastiga kök här, för mindre än 200 kronor! Men jag tycker verkligen inte om det.


 
 

 
Så det blir ett i trä. Mest troligen detta röda! :) Jag är lite halvt trött på vitt vitt vitt.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

oj, vad fort tiden går! jag minns som igår ditt inlägg om att du bestämde dig för att behålla

Svar: Aah just det!! Känns som igår här också ;) Kul att du hänger kvar :)
Trees

2014-01-27 @ 14:51:20
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

är enig! har utvecklat allergi mot plastkök haha ;) min gosse fick ett i trä i julklapp. mycket uppskattat!

Svar: Eller hur!! Det ser så plastigt ut (hehe) ;)
Trees

2014-01-27 @ 15:21:42
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Anonym

gaah haha, hanna fyller oxå 2 år snart och jag har ingen aning vad alla ska köpa t henne (mormor, mofar etc vill ha önskelistor).. men ja köpt så mkt kläder, och vi bor i en 2:a, och har verkligen inte utrymme för stora leksaker.. vet verkligen inte :P

Svar: Jaa hon gör det också ja :D Haha nää kläder verkar du ha MASSOR av!! Kanske pussel osånt som man kan lägga undan i skåp? :)
Eller något dyrare plagg/väska/skor till henne!?
Vi har egentligen inte heller plats med kök, men efter att ha möblerat om så fick jag till det ;)
Trees

2014-01-27 @ 20:43:13
URL: http://vesnasfoton.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...