There are nights when the wolves are silent

Heeej!!
Det är SVINkallt här i staden London nu. Iallafall tycker jag det, men jag är lite av en mes när det kommer till kyla. Jag går ut i vilket väder som helst, men det kan hända att jag har på mig 3 lager under jackan.
Jag förstår inte hur kidsen här går i så lite kläder. Dom har alltså sandaler på sig NU!!? Dem vänjer sig förstår jag ju... Skoluniformerna är ju inte direkt gjorda för vinterväder. 
Stackars Livi som kommer få gå till skolan i overååål ;)
 
Ja, och där har vi min nöd-jacka. Bokstavligen. Hah!

Nä, har sytt min svarta jacka nu. Så den håller ett år till. (that's 6 pretty great years in the same winter jacket) 

Update: Alok kom till mig nu och sa att jag måste köpa ny jacka. Haha!

Lovar, det var allt om ytterkläder för i år.

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Taaack så mycket fina :D

Åh här är det oxå kallt. Eller surt, eller vad säger man?! Rått? Känns som -5 fast det kan vara 3 grader varmt pga vinden. Vill ha sommar!

2014-12-03 @ 18:44:48
URL: http://ninnzan.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...