Som jag hade dig förut!

Idag har jag vart iväg i Camden på en kurs inom Health and Safety. Var tvungen att förnya det då det precis gått ut. För 3(!) år sedan tog jag det - så att jag skulle kunna börja med Eventjobben. Jag trodde aldrig då, för 3 naiva år sedan, att jag skulle vara kvar i London 2013. Livet är unpredictable. Och det är nog jag också! 

Fick det gjort nu iallafall, och hoppas att jag klarade det en andra gång.
Antingen kommer det ner i brevlådan ihop med ett Grattis, eller så sitter någon och suckar på ett kontor ....
Som i sin tur leder till att jag skyller alltihop på Alok! Haha. Nääää! 

Men gå tillbaka 6 år sedan och byt ut Alok till min lilla Mamma. ;)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Har följt din blogg ett tag nu och tycker den är himla trevlig att läsa med tanke på att jag själv har en liten(ganska stor!!!) dröm om att flytta till London och jobba med event. Jag blir så avundsjuk varje gång jag läser inläggen som handlar om jobben så jag tänkte bara höra vad för typ av event du jobbar med, om det finns många firmor och hur du fick jobbet? Krävdes det en utbildning eller någon form av erfarenhet? :-)

Följer din insta också, mycket fina bilder och en sjukt söt flicka du har hihi :-)) du kan maila mig svar om du inte vill skriva här på [email protected] tack på förhand!

Svar: Hej :) skickar ivag ett svar till dig inom nagra dagar! Och tack sa mycket :D KRAM
Trees

2013-10-23 @ 23:54:35
Postat av: fotografvesna.se

vackra du :) men du trivs i london? kramar!

Svar: Tack vesna <3 Jaa, det gör jag allt!! :) Kram
Trees

2013-10-24 @ 18:15:03
URL: http://fotografvesna.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...