Easter Sunday

Easter Sunday in the park med min lilla family.

De äldre barnen i parken var på egg hunt, med karta och priser. Olivia är lite för liten för att förstå. No shit?
Hade vi gått in i laburinten, så hade det vart för min skull, haha EHE. Men det är ju tur att man har barnasinnet kvar. Let's re-live it a bit liksom!!??! NEJ det får bli nästa år. Fast då kommer jag nog ha någon Svengelsk variant hemma i trädgården istället. Ja, för Olivia alltså ;)
 
Fina, gosiga bebbelito. 

Nu ska vi äta mat! Sen lunch? 

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

är påsken mer utbredd i england än vad du minns att den var i sverige?

Svar: Så svår fråga! Jag tror nog det är rätt lika där faktiskt. Affärerna slår ju på större.. dom liksom gör en Hel stor avdelning med bara påskgrejer/pynt och ägg-grejer. Men själva påsken i sig är rätt lika. Man letar påskägg osv. Dom har långt ifrån lika gott godis som Sverige dock!!! <3 Och dom har inget påskris med fjädrar (vad jag har sett) :)
Trees

2013-03-31 @ 17:55:30
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så mysigt ni ser ut att ha :D

2013-03-31 @ 20:23:40
URL: http://Strindin.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...