Energin finns bara man... har betalat för det

Igår var vi ute hela dagen. Vi var på play group, därefter ute med Steph & Albs och sedan vidare till stan, så att denna mamman äntligen kunde få köpt ett par träningsskor :)

På hemvägen (nästan hemma!) insåg jag att påsen med Olivias två nya tröjor fattades. Hade ett svagt minne av att jag hört något ramla, men var distraherad at the time. Sprang med vagnen kilometern bort och fann påsen på marken. Fortfarande i chock att ingen tagit den. Gick hem svettig (och helt jävla knallröd i ansiktet), haha. Längesen jag sprang nu, tror jag.... 

Min blogguppdateting har ingen symmetri alls. 
Ibland är den helt död och ibland kommer tvådagarsuppdateringar upp ifrån ingenstans ^^.
Anyways, vi tänkte gå till parken om en liten stund. Lunch först, var det tänkt.

Olivia sitter och lyssnar/tittar på låtar & ramsor varje morgon. Hon föredrar det framför TV alla dagar i veckan. Med alla tjut som följer, låter det som att hon har the time of her life ^^ Ja, då får hon väl sitta där då ;)

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...