Vad jobbar du med? Event?

Vad jobbar du med? 

Jag är supervisor på ett stadium i Twickenham där har vi rugby matcher, små event, konserter och julfester.

Jag jobbar aldrig själv utan är med en manager. Vi har hand om the U shape som dom kallar vi det. Tänk ett ovalt stadium, där vi har hand om allt utan en av kortsidorna ^^. (tell me more) haha mmmm, men det blir iallafall ett U för den som fattade.
 
*Vi ser till att allt blir klart inför match eller vad det än är. Vi får ofta runt 5-10 personal per dag som ska hjälpa oss få klart allt. Vi har papper som visar hur bord osv ska stå, hur många per bord etc. Sen sätter vi igång.
Jag jobbar 2-3 gånger i veckan, alldeles lagom. Jag har inte varit med under själva eventet i år.
MEN, nu ska jag faktiskt vara med i helgen, och vi ska ha Olivia hos dagmamma :) Får se hur det går.
 
Bilden nedan är ett av rummen som inte har utsikt över planen.. och det fattas stolar, blommor, vin, bordsnummer osv. Men cheesus så fint det blir när det är ready to go. :D

Dom bjuder på lunch till all personal, som en buffé. Efterrätterna är utan tvekan det bästa!! 

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Hoppas det går bra med dagmamman <3

Svar: Tack <3 hoppas verkligen :)
Trees

2013-01-30 @ 15:57:44
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Sandra P

Åååh det låter ju jätteroligt...sånt vill jag med göra!! Hur hamnade du i den branschen och på det stället? Hoppas det går bra för Olivia hos dagmamman.

Svar: Jaa.. har ocskå velat det länge =) Det blev så via eventjobb inne i London. Finns massa agencys här som ger dig en stor fot in i branchen! :) Kontakter är verkligen ett plus. Är du i London eller Sverige? Tack!! <3 jag också.
Trees

2013-01-30 @ 16:15:47
Postat av: JD

Lät rätt skoj det jobbet :)

sv: okej jag förstår halvt, får se om jag hittar det :)
vet du också om det finns nått bra ställe i london som man kan köpa fotbolls saker, typ manchester united tröja? :D

Svar: Ja det är det :)Hm, ett billigt och jättestort (flera våningar) ställe är Lillywhites och ligger också precid vid Piccadilly. Men sen finns det typ lite överallt, du behöver inte leta länge! :)
Trees

2013-01-30 @ 19:19:11
URL: http://josdil.blogg.se
Postat av: Elin

Åh det låter ju superskoj! :)

2013-01-31 @ 16:32:36
URL: http://elinni.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...