From nowhere to crazy.

 
 
 
Hello. En liten kort update bara för att!
Julgranen är uppe. Olivia plockar bort och hänger tillbaka varje morgon när vi vaknar. Inget som stör mig (även om det skulle gjort det för 2 år sedan) -låt säga om Alok hade fått för sig att re-decorate back then ^^ 
Nej nej, det skulle inte ens hända om Roger Pontare kom på lunch. 

Gillar ni också bilder underifrån? 
?? Så fort Alok ska ta en bild på oss tillsammans så tar han underifrån haha. Mmmm vad fint ♥

Iallafall. Idag har jag storstädat hela köket. Jo, man har det riktigt bra nu alltså.

Kommentarer
Postat av: fotografvesna.se

haha :d de påminner mig om tider man han hade liten digitalkamera (inte haft de på evigheter), då fortades man alltid från olika vinklar.. lol :) lite svårare nu med en systemkamera och ett objektiv mitt i näsan på dig :P

Svar: haha jaa, det gav mig nagra flashbacks nu faktiskt :D Har inte heller haft det pa jattelange!.. ibland kanns det som att jag vill ha det, nar man gar ut, men man skulle nog bara sakna systemkameran anda! ;)
Trees

2013-12-03 @ 09:17:40
URL: http://fotografvesna.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...