Alok kom till Sverige!

Har ju glomt att beratta hur det var nar Alok kom till Sverige.
Han tyckte det var "beauuutiful".  Sjoar och skog. Det ar ju det enda man ser uppifran ^^. (goteborg ja lol)

Vi akte direkt till Gokartcentralen vid centralen. (TIPS) Jattekul verkligen! Dem ar eldrivna och gar fort som fan. Jag korde om Alok. Han kommer att kommentera detta nu bara for att jag skrev ut det - att min syster som e 10 ar vann over mig forsta gangen. I know I know haha, men jag korde fortfarande om Alok ;)

Andra dagen akte vi och skjot med pistol. :)

Drog pa mig en vinterjacka fran 2004. Alok tyckte den var as-ful, likt en ryss fran the 19th centery som han sa.
.Och back then tyckte man att man var snyggast i stan haha. ;)
 
 Skydd for Ollies oron! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Ida - madre de Stella

Ollie är ju så söt så man dör en smula!

2012-10-02 @ 00:28:22
URL: http://iekw.blogg.se
Postat av: Andrea Gunnarsson

Åh, vilken fin och söt unge ni har!

2012-10-25 @ 18:40:11
URL: http://dethandlaromandrea.blogg.se
Postat av: käft

lmao din man ska inte snacka om fulhet, kolla på hans hemska bedrövliga mössa lol

Svar: Lol ja ^^ Jag tvingade ju honom ha pa sig den efter att han skrattat at mig sa ;)
Trees

2012-11-12 @ 00:58:17


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...