2 nya jobb :D

Jag har börjat jobba :D På 2 olika part-time! I torsdags var jag iväg på an -Award Dinner- för ett datorspel inne i London, och häromdagen var jag på konsert. ÄLSKAR DET!
 
Det andra jobbet är på Twickenham Rugby Stadium. Där jag jobbar mentalt de första timmarna FÖR lunchen, och de andra timmarna för att jag vet att jag snart får komma hem, lol. För även om det är skitkul, så är saknaden efter min lilla familj nästan töntig ^^,

Alok jobbar inte varje dag så han har vart hemma med Olivia :) Vi byter fint av varandra, och har ledigt typ
3 dagar i veckan tillsammans. :)
Jaaa, det rullar på nu!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Härligt med lite jobb och cash flow! :)

Svar: Jaaa, Da mar man bra ;D
Trees

2012-11-06 @ 21:59:27
URL: http://ylvwes.blogspot.com
Postat av: julia

Hej Trees,hur mycket tjänar man i timmen när man jobbar med event? :) Det låter väldigt roligt iaf,kram

2012-11-08 @ 11:49:01
Postat av: julia

och hur kommer man in i den branchen i London förresten? :) hur hittade du ditt jobb när du började 2010?

2012-11-08 @ 12:02:58
Postat av: Anki

Hahahaha!! Typ så har jag också, BARA 3 timmar kvar till lunch.. BARA 2 timmar kvar tills jag får hämta hem min myskille!! <3 :-D

2012-11-08 @ 21:44:51
Postat av: [email protected]

Hej. Sag nu att du postat mitt inlagg men tror inte jag fatt natt mail fran dig.. Eller kan det ha hamnat i pk? Nu ar jag ute och ror mig lite iallafall:) Sa man kan saga att jag tog ditt rad:) grattis till jobbet forresten:)

2012-11-09 @ 10:33:44
Postat av: Jenny - mammaliv i Nashville

Jag kan tänka mig att det måste vara jobbigt att gå tillbaka till jobb & lämna familjen. Jag skulle också längta ihjäl mig! Men det är nog en bra längtan :) Och underbart att Alok får så mycket ensamtid med Olivia!

Svar: Ja, det ar en stor saknad och till och med lite angest. Som tur ar det bara cirka 2 dagar i veckan, sa storre delen ar jag ju hemma :D Ja, ensamtid med pappa ar sa guldvard. Avgudar August pappa annu? Eftersom han inte e hemma lika ofta som dig :) Vet inte riktigt i vilken alder dom borjar forsta att pappa "e ivag oftare" an mamma!
Trees

2012-11-10 @ 14:55:35
URL: http://jennybenny.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...