Kläder.

Städat ur garderoberna, så nu vet jag exakt hur mycket kläder jag har. Kvar. lol. 
I stortsätt inget som passar längre. På riktigt alltså. Menar inte "ååh-jag-har-inget-att-ha-på-mig -passar!!!!!! utan de mesta är (erkänner för mig själv) för litet.

Jag måste fylla på den lite. Fast.. ska man vänta lite till kanske.. Tills man tryckt ut 2 bebisar? (1 till vill säga) Så kan man sen få klartecken från le body om hur man kommer se ut. ^^
En Graviditet TAR på kroppen, verkligen. Fast inget är ju omöjligt, när viljan finns! Och nu jävlar finns den.  

Kan säga att ställer jag mig varje kväll och provar kläder från
garderoben ala 2011 så kommer ALLTID viljan att finnas i mitt hövve. Vem vill inte kunna hoppa i de DÄR JEANSEN liksom. Phu.
- Alok du behöver inte komma hem med choklad ikväll.

Andas. Nej jag är varken gravid eller nästintill ^^
Men, en till vill vi dock allt ha :) Nångång.

Har är en tjej som har för stora kläder istället. Men ack så söt.

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...