JAG dör.

Förlåt för dålig uppdatering x) Jag har bara så mycket att göra och förbereda.


Jag trodde jag visste hur man var nervös och stressad, men idag insåg jag att jag bara trott mig veta. Jag är så sjukt stessad och nervös nu att jag inte ens vet vad jag tänker :O Vart ska jag börja? ..Slutar gör jag väl någon gång inatt. ^^ Massa tankar går i mitt huvud som; Tänk om jag inte får något jobb.. eller boende.. eller om mina pengar tar slut... Jag vill liksom inte åka hem igen. Verkligen inte.

Den 30:e hoppas jag dock kunna åka hem över helgen för då vi har släktingar från New Jearsy & Miami hemma i några veckor. Sånt vill man inte missa!! Har ju aldrig träffat dem.

NU ska jag ta bussen in till stan för en middag på Jensens Böööfhouse. :) Älskar maten där!

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Aaaaaaaaaaaah jag älskar också maten där!! Jag döööör så hungrig jag blev nu!

2010-07-02 @ 16:56:50
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Lijah

men vet du, jag kommer nog rätt snart jag med & det är ju lättare om man är två som man säger! ett tips är ju att ha pengar så att du kan åka till sverige om det skulle vara absolut nödvändigt. men det har du säkert redan tänkt på ;D du lär ju få nannyjobb lätt eftersom du har varit au pair både i england förut men även på andra ställen så det kommer nog gå bra ska du se :D

2010-07-02 @ 17:19:31
URL: http://unicornery.devote.se
Postat av: Linda

jag tycker det här är så fantastiskt spännande! :D Vill ha ständiga uppdateringar om hur det går för dig. Himmla synd bara att vi inte hinner träffas innan du åker iväg igen.



sv; det är jätteroligt att höra att du kollarm in blogg så mycket fina du!! :)

2010-07-02 @ 20:38:24
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Elenor

Var och åt på jensens idag med. Älskar maten där!



Lycka till i London, det ska nog gå utmärkt ska du se! Du vet, det löser sig aaaaaaalltid!

2010-07-02 @ 22:36:07
URL: http://elenortellebo.blogg.se/
Postat av: gabgab

treeees, i dont mean to be rude but.. its spelled jersey* (a)



keepin my fingers crossed 4 u! im headin for freggin greece on sunday:) ttyl, when i get home kinda and whenever u can get online



LÖÖV

2010-07-02 @ 23:38:09


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...