WE SHOULD GO FOR IT


Haha, jag översatte mitt förra inlägg till engelska google-translate. Blir ganska kul, och ni som inte kan svenska måste tycka att jag är helt weird. Tur att vissa av er redan vet det då. ^^

Weelll, första dagen i London blev jag erbjuden en dejt, några lass droger & sex. Allt på mindre än en timma. INTE DÅLIGT. Men neeej tack. Jag klarar mig liksom väldigt fint ändå. Jag är faktiskt inte sån! Braa då har vi det ur världen.


Jag bytte nyss rum på hostelet -upp till typ 7:e våningen. Kan ju meddela er att det inte finns någon hiss här så min rygg känns lite halft skör efter 20 kilo carrying enda upp. Och datorn.. seriöst, kunde jag inte tagit med mig en större? x) Ingen rese---dator precis.
Jag ska nog äta något nu. Glömmer av att göra det när jag har så mycket att göra. Men tro mig, jag är ashungrig. Hejdå. Spyr snart.


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Heeeeeeeeej :) Bra att du har det bra och redan har hittat ett boende! Synd bara att det var så långt bort.. men som sagt, man måste ju ta vad man får till en början :)



Lycka till!

Jag har det soft här på Öland. Kram!

2010-07-08 @ 19:51:01
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: kajs

då undrar jag: är det dyrt att på på hostel? :p



blev du nersparkad!? :O Londonlivet är kanske lite för tufft för mig ändå!! haha. vi får hoppas att du slipper liknande incidenter i forrtsättningen iaf!! :)

2010-07-08 @ 21:40:43
URL: http://kaays.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha, vilka fina erbjudanden! ;)



sv; jag baar dem inte från grunden, men jag sätter in dem i ugnen i 15 minuter! haha



Puss!

2010-07-08 @ 22:53:50
URL: http://rosettflickan.blogspot.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...