I left you at my place today


Första dagen på jobbet, sketbra får jag säga. Personen jag jobbar med jut nu, pratar h.e.l.a. tiden, så jag änna slipper ^^. Nejdå, hon är trevlig. Jag får helt enkelt bara skrika lite för att höras.

Jag hittade den verkliga herr-katt på en ett fik igår. Eller jag fann honom på Heden faktiskt. Himla kul! Vi satte oss på Frank's i solen, eller ska jag säga med solen i ögonen!? Ja, ni vet hur det kan se ut. Man skulle lika gärna kunna sitta med stängda ögonlock för att man inte ser något ändå. Skämt åt höger, och hur som helst, en afton att minnas!

När jag kom hem till min mail, hade det dimpat ned ett brev från en Host family i England. Det stod (På extremt dålig engelska) att dem var amerikanare och jobbade med women-sale. Jag skulle tjäna 30.000 i månaden. På vadå kan man undra? Inte som Aupair iallafall. Vilka idioter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men guuuuuuuuuuuuuuud TREES lilla.. vad är det för idioter som fått tag i din mail?! :O

2009-06-16 @ 20:23:13
Postat av: Lalizita

Jaha det va jag det där :)

2009-06-16 @ 20:23:42
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Daniel

hehe säker som glädjeflicka!

2009-06-16 @ 23:36:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...