I am going to leave

Jag är ingen pussy. Jag sitter bara här hemma med gitarren i famnen. Jag övergav en kompis utekväll-kalas-hej&hå, för ett instrument. Men, jag har flängt runt som en dåre överallt i veckan så det är jag värd.
Med blommor o blad egentligen, men nya lakan räcker också tydligen.
Jaja, har iallafall, strukit gitarren medhårs me både Lars winnerbäck, och Neil young, och det går, tro det eller ej, framåt! Jag insåg att jag inte är helt bakom flötet. Då blir man happy, och undrar vad man egentligen är kapabel till att göra.

Godnatt. Eller ne, men vi säger så.

Kommentarer
Postat av: jullet

äsch, vem vill ha MÄNNISKOR när man har en GITARR.

då kan man spela sin egen trudilutt, typ!

2009-01-15 @ 18:03:39
URL: http://purplecurtain.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...