Leaf me


Hindås är skog. Typ. Hela min och mina grannars trädgård" består av blåbärsris. Mer behöver jag nog inte säga. Kan ju förmå mig att ta en bild sometime.

Nu är det inte lite höst, utan på svenska; hullarius alot. Aa, och snart kommer tomten. Jag tror jag gillar hösten mest.. Eller våren. Det  får mig att tänka på England. I vilket fall, vart jag än går så är jag rädd för att halka på löv. Ska nog sluta gå ut. (Traumatiska händelser kring detta har inträffat, som jag kan ta vid ett annat tillfälle) Även om detta tillfälle var väldigt passande.
  Vad jag ville komma fram till, var att jag älskar hösten, tror på tomten och
saknar England.
Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha du e goo ;D tror på tomten ;)



och tack blev väldigt glad där med mitt å hår å allt typ =D

2008-10-14 @ 11:27:39
URL: http://joosses.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tycker du.Ska man kunna försäkra sitt skåp i skolan?

2008-10-14 @ 15:57:04
URL: http://mellci.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...