Hosianna david son

Åh schesus vad jag har mycket att plugga. Och samtidigt som jag skriver det så tänker jag, vem fan bryr sig

Jag ska göra lite slingor i håret igen. Och bara för att  slå läger i ena hjärnhalvan, ni får ursäkta, ville jag berätta (för de som inte redan visste, som kan sluta läsa redan nu) att Amerikas medborgares förutfattade meningar om sverige är att det vandrar isbjörnar på gatorna, och att alla tjejer är blonda och horny. Och det sistnämnda, på grund av att svenska porrfilmer lanserades mycket i USA på 70talet..och dessa innehöll då svenska blonda tjejer med motsatsen till ´ taxöron till bröst, -upptuttade & styva and so on.
Jaja, gonatt sedan.


OCh bilden har med allt annat än ämnet att göra. 

Kommentarer
Postat av: Ia

Oj haha det här inlägget hade jag lyckats missa! ahahah!!

Det var en amerikan som råkade adda mig fel på msn en gång. Han frågade mig om det var sant att vi hade isbjörnar på gatorna eller ej...

"It's not like we see them every day...", svarade jag på detta. Moahaha on that!

2008-10-20 @ 22:42:03
URL: http://mariahh.blogg.se/
Postat av: Ia

och oj btw btw btw så skänker rubriken till detta inlägg mig nostalgiska känslor.

Å som jag tyckte det var tråkigt att gå till kyrkan på advent i lågstadiet... haha. Ack Gunborg säger jag bara.

2008-10-20 @ 22:43:59
URL: http://mariahh.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...