we can not and we know we can not

Jag vaknade precis på min bedövade arm. Det Berodde nog på mitt enorma huvud med min enorma förmåga att hamna i somn-trans när jag vill. Jag kom till skolan helt överväldigad av förväntan, min högsta önskan var att få komma att börja på mitt fantastiska ikke påbörjade arbete. Men gud svek mig (och antagligen läraren också) ..hon var sjuk. Det resulterade i en bortdomnad arm.

Tova lyckades fånga förteelsen, en gång.
Och jag tänker varken beklaga eller försvara mitt hårs fula utväxt. Som jag inte just gjorde. Men det var ju därför ni blundade nu.


Kommentarer
Postat av: Josefne

lovar att jag blundade (A)

2008-10-23 @ 13:39:27
URL: http://joosses.blogg.se/
Postat av: juliaa

jag vet att jag inte borde säga detta men plugga får mig att vilja sparka mig själv i kuken, även om jag inte har någon. förlåt så mkt ;)

2008-10-24 @ 22:24:07
URL: http://purplecurtain.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...