Sunshine

Jag sitter och äter min såkallade morgonmacka och ett glas röd mjölk. För den är mot alla odds godast. Det börjar bli utav en såndär ful rutin detta. Förr när jag gick upp på mornarna tog jag endast mjölk med pulver. Hallå? Det låter ju som någon jävla bantningsdiet. Men nu har jag ju blivit en befruktad och mogen person, alltså inte på det där sättet hankypanky öh aa.. men nu äter jag frukost iallafall. Den meningen kunde jag skippat. Jag är bara faktiskt väldigt nervös.
Jaja, shut the fuck eller(?).. Ni vet väl att det är the***dag som ni inte vet vad det är än!=)
image142
Jag måste visa er en sida sedan med de grymaste t-shirts jag har sett.
Det kommer nog vara så att ni inte vet vart ni ska ta vägen. Ni kommer nog också bli helt sålda!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra och äta frukost, haha ;)

2008-05-20 @ 16:35:38
URL: http://sadia.blogg.se
Postat av: Paula

gillar dina bilder :)

2008-05-20 @ 16:49:14
URL: http://paulaa.devote.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...