Inside a feeling

image143
Lånad bild
Nej jag ska inte till Paris, men de hade ju vart kul.
Jag åkte till dad efter skolan. Mycket efterlängtat.

Som de flesta vet har jag en tendens av att vara ö klump som sätter brus på allt i varenda förbifart. I vilket fall så var jag med på en boxingsträning. Jag var den enda som va ny. Tycker det kan va kul när alla kollar sådär på en och tycker att man rent av suger.. ja något.
 Jag tog ett hopprep, och jäklar vad man kunde hoppa med det, blev imopnerad på det där repet. Unbelievable! ..Ända tills jag ramlade ihop och stukade foten. Aoch! Nu kan jag inte röra foten i sidled. Men det gick precis som planerat. Tro inte något annat.

Kommentarer
Postat av: hej

jag gillar

2008-05-21 @ 12:49:55


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...