Somewhere up high

Jag vet hej och hå, jag har inte vart så duktig på att uppdatera under the midsommartid. Men jag är som sagt heterosexuell, och kommer då alltid tillbaka så fort jag får ett tillsynes hål i min tid.
Jag var på Allum förut och hittade massa tröjor som jag suktade men inte hade mynt till. Jag fick nöja mig med att lukta på dem och sedan snällt putta tillbaka dom på sin plats.

- Åh nu blev jag sådär extremt Apsugen på Soilwork igen! Får skynda mig igenom lite innan jag och min säng ska förbereda oss inför natten.

Bild från Ikea. Ber på mina bara knän ronja, jag åkte dit ändå! Men bara lite.

Kommentarer
Postat av: Ronja

ååå elaking alså :(

2008-06-23 @ 15:54:32
Postat av: Maria

"... Men jag är som sagt heterosexuell, och kommer då alltid tillbaka så fort jag får ett tillsynes hål i min tid."

-

Tillåt mig skratta så att saliven stänker mot dataskärmen... Haha!

-

stolt nerd btw, stolt nerd indeed

2008-06-23 @ 21:47:32
URL: http://mariahh.blogg.se/
Postat av: Clara

åå, mums!

2008-06-26 @ 15:15:46
URL: http://strawberrytree.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...