Bye dear

Only for Carmen! =)

3 saker som finns på din "att-göra-lista" idag?
  • Borsta tänderna
  • Åka till Ikea & bada i mormors pool
  • Hämta tilda på hennes första dag på skolan

    Vad gjorde du för 10 år sedan?
    Min mor och far separerade och jag började träffa pappa mer sällan. Jag lekte stjärnornaskrig på gården, och slutade faktiskt med barbiedolls. Älskade Linus och hans mamma mer än jordgubbar.
  • Och ja, jag tyckte inte Björnes Magazin var roligt längre, och fann mitt intresse mer i Den vita Stenen och Pokémon.


    Ställen du bott på?

    • Mina första 11 år bodde jag på Hisings Kärra
    • Flyttade till en 5:a i Vänersborg med far+family
    • 2003 flyttade vi till ett hus in the middle of a åker.
    • Flyttade sedan tillbaka till Göteborg och bor numera i Hindås tillsammans med Ackeboy.

    5 saker du skulle göra om du var biljonär?

    • Starta ett företag, helst något inom klädbranchen.
    • Lägga beslag på två av BobDylans favoritgitarrer.
    • Bjuda hem Lasse Kronér.
    • Resa till England 5 gånger och Thrinidad 17.
    • Avskaffat all fixering!


    Kommentarer
    Postat av: Carmen

    nej men gud vad gulligt av dig!!

    2008-07-30 @ 21:59:07
    URL: http://carmenj.blogg.se/
    Postat av: Johanna

    Vem är ackeboy? har du flyttat hemifrån gorgeous? ;)

    2008-07-31 @ 09:50:57
    URL: http://EricaJohanna.devote.se
    Postat av: erik

    haha , Lasse Kronér! :D

    2008-08-03 @ 12:59:07
    URL: http://eerikandersson.blogg.se/


    Namn:
    Lat?
    Blogg:

    Öppna dig:

    Trackback


    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...