Wednesday




Jag må skaffa mig ett jobb. E så jävla lame bara.
Det kommer säkert från mormor. Som för övrigt är och firar jul hos vår black family på andra sidan jorden. Hon övergav mig i jul. Kul.

Har nyss varit nere på "julmarkanden" på skolan, som man så frenetiskt vill kalla den. Vi har ätit fyrkantiga bullar och bruna bollar och knäck och.. ne okej. Känner mig fet nog. Men ni kan ju tänka er själva. Bullhyllan är till för dem som föredrar bullar framför samlag. Inte för att det erbjöds idag men ni fattar vinkeln.

Jag vet inte hur
(för jag har nog efter en stunds tänkade, faktiskt inte börjat kolla "in" , ehe tjejer än) Men jag ser ju transvestiter varje dag. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: jul(ia)

tack! och, ja, jag är mobbad, jag gillar att läsa, jag behöver tandställning, och definitivt glasögon. samt en liten hörapparat.

va säger du om det va?

puss?!

2008-12-18 @ 18:37:37
URL: http://purplecurtain.blogg.se/
Postat av: Stefan

Det är Jul så då ska man bli fet;) Ät på bara;)

2008-12-18 @ 21:11:31
Postat av: Carmen

har du tagit bilden ? riktigt fin hörrö!

2008-12-18 @ 23:10:57
URL: http://carmenj.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...