If you were gone

Det är dessa dagar som är tråkiga, när dem egentligen borde vara de skönaste. Är ju ledig, men ändå trånar jag efter något vettigt att göra. Gud havre, sånt gör jag dock inte så ofta. Fast efter att ha skrivit detta tycker jag det är det skönaste att inte göra ett drit. Skulle ju lika gärna kunna stryka allt jag skrivit hittils.

Imon ska vi nog shoppa på Allum. Hur kommer det sig att man säger just shoppa, de låter ju fagy.
Jag tänkte köpa en klänning. Jag bär inte ofta klänning. Men det finns ju inget som säger att jag kommer ha den på mig heller. Men ifall då.

Jag är sugen på våren. Det brukar vara då de inre delarna av ens organ
(menat då organplural, inte nåt annat) blomstrar.
Eller så. End of babbling.

Kommentarer
Postat av: Ia

Ja det är väl hyggligt med mig i alla fall ja.

Grästorp låter fint, finfint! Har ni snö? ... eller gräs åtminstone?



Hahaha... "nästan som i göteborg" ;)

-

ooh klänning står på även mon lista. om jag inte tillfrisknar tills den 29, när jag är ämnad att besöka sthlm, så lär jag avlida... helt ca.

Nej tres nu får du lova mig att shoppa i mängdmassor!!!

2008-12-27 @ 00:04:24
URL: http://mariahh.blogg.se/
Postat av: Meg

Hahah, ja vid närmare eftertanke.. vemfan säger "shoppa".. visst om man säger "SCH" men inte bara "sh".. det låter faktiskt ganska fult :)

2008-12-27 @ 14:59:49
URL: http://megs.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...