You can have it all

Idag nalkades det bowling och resturang! Dessa otroligt gräsliga skor man får på sig innan man går ut på banan är inga att leka med. Karbareband och allmänt runda, ungefär såna skor jag hade när jag var 5.
På tåget hem luktade det anal, men tack vare mina kosslurar så lättade jag på trycket. Mannen som satt brevid mig tog efter tio minuter mobilsnack upp sin TRUMPET? och började putsa den. Men glad blev jag då jag insåg att han inte hade tänkt blåsa i den. Då hade jag kreverat.

image69
Nä ja blir ju nästan lite wetty här. HERRÅ!


Kommentarer
Postat av: sandra

svar; tack, de vann =) vad kul, blev håret bra då?
ja de där bowlingskorna är ju inte direkt snygga!

2008-04-28 @ 10:50:47
URL: http://froggie.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...