Book 1 in 2021

The seven husbands of Evelyn Hugo - 5/5
 
Vilken underbar start på mitt bokår! Tre dagar tog det att flyga igenom denna story! Och en halv dag i tårar. 
Fick sitta inne på toaletten för att inte skrämma barnen lol! 

(null)

Vi får genom tillbakablickar följa en ung kvinna på 50-talet som tar sig an Hollywood på ett sätt som ingen annan gjort innan. Hon tar för sig i karriär, sex-och kärleksliv och blir känd inom kort tid.
Men allt har sitt pris. Vem av alla var Evelyns stora kärlek? Och varför vill Evelyn att en ung kvinna som hon aldrig varken träffat eller känner ska skriva ett repotage om henne innan hon fyller 80år. 
 
mycket över förväntan. Jag glömde av tiden, glömde av mina måsten... jag älskade den. En sån fin bok, rekommenderar den starkt. Vilket perspektiv på livet denna boken gav mig! 

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...