growing a baby

 
Jaa det är precis som det ser ut :) En liten planerad knodd kommer i slutet av November ♥

Utöver att vi är exalterade och glada, så ÄR JAG SÅ JÄKLA OVER att vara gravid. Men jag fortsätter att andas in...ut..in.... Och det är SISTA gången jag gör detta, och där sitter faktiskt hela motivationen lol.

Vi har en stund över hälften kvar nu. Och en förlossning jag önskar jag kunde få sova igenom. För att hoppas på att svimma-av-smärta funkade inte de senaste gångerna hehe. Nä, det är bara att andas in och ut där också. Tiden är min vän, den kan ju trots allt bara gå framåt ^^. Och därefter får jag snosa bebis♥ 

Idag är jag v13+0.

Kommentarer
Postat av: Dani

Åhhhhhhh vad fantastiskt <3

Svar: Tack!! :) <3
Trees

2017-05-13 @ 11:01:34
URL: http://daniellachanelle.com
Postat av: Josefin

Åh gud så roligt! Har följt din blogg sedan innan du fick Olivia och hur spännande är inte detta!
Tänk om det blir en liten pojke denna gång<3

Svar: Ohh så roligt att du hängt med så länge!! Jaaaa, ska bli jättespännande att få reda på vad det är! :D I juli!
Trees

2017-05-13 @ 18:44:32
URL: http://www.josefin.for.me
Postat av: K

Grattis!! Vad kul! Har följt din blogg sen du var Au pair i Monaco, coolt att få följa nån genom livet på det sättet!

Svar: Tack så mycket!! Åhh har du!? Trodde nästan inte det fanns nån kvar härinne haha^
Trees

2017-05-14 @ 12:22:16
Postat av: Ina

Men hallååå haha jag är inte den absolut flitigaste besökaren här inne och du är väl inte den flitigaste med att uppdatera bland dem som jag läser heller, vilket här helt okej! :) Men vilket resulterade i att jag var tvungen att kolla datumet för när inlägget var skrivet för jag tänkte att jag hade råkat komma bakåt i tiden. Det känns som att Olivias lillasyster kom typ för kanske tre månader sen?! Skevt det där med tidsperspektivet över internet.

Men GRATTIS :D :D Jättejättekul att det är dags igen! :)

Kram och hej från mig!

Svar: haha! Tack så jättemycket :D Det kom som en chock för många, kompisar oså också, så jag kan förstå va du menar ;) Och jaaa, känns konstigt det där med tid och sociala medier. Tack o kram o hej!
Trees

2017-05-30 @ 21:35:58


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...