look ahead

Vi har haft så mycket stress det senaste.. PHU! Men nu ser jag ljuset i tunneln. Och det är tack vare flytten.
Vi flyttade igår och huset gör mig sååååå glad. Det är så himla fint, så rent, så ljust. Det luktar gott. Ni anar inte hur man INTE kan ta detta för givet i England. Vi har tre sovrum och två badrum. Tre våningar men vi använder egentligen bara två av dem då det bara är ett gästrum/duschrum på tredje våningen. 
Vi bor 3 minuter gångavstånd till skolan och precis mittemot en stor park/lekplats.
Blir svårt att säga nej om någon vill ut och gunga lol.
 
Jag är i vecka 22 nu. Det går sååååå sakta. Men känner att den sista tiden kommer gå mycket snabbare eftersom sommarlovet är fullbokat (på ett icke-stressande vis) och jag kan få boa in oss i vårt nya hem. Detta är förmodligen sista huset vi bor i, innan vi kan köpa vårt eget. 
Vi försöker göra oss av med massa SKIT som vi har. Vi har alldeles för mycket saker. 
Jag vill bara äga det jag behöver! Det kanske är därför jag är betydligt duktigare på det än Alok. Turmankanslängasakerismygibland. Han märker det aldrig, och det måste väl ändå betyda att det är just det - skit. ;) 
 
Jag gick igenom min kamera lite snabbt och hittade ett par bilder ifrån när Olivia fyllde 5 och tog med sig en tårta till skolan. Dem har fångat hennes personlighet så bra att jag inte bara kan låta dem ligga på en hårddisk? ^^
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

"Turmankanslängasakerismygibland" Hahaha :D
Jag gör också så ibland, han märker ingenting :)

Olivia är såå söt <3

2017-08-07 @ 13:39:57


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...