en epok senare

 
Vi flyttade in i vårt tree house i juli. Vi har tre våningar med låånga trappor, så att gå till gymmet behöver jag inte ens tänka på. (Skulle nog inte tänkt på det ändå, om jag ska vara helt ärlig), -trots det annars väldigt viktiga faktum att vi bor supernära gymmet..
Eftersom huset inte är vårt så kommer vi inte göra så mycket med det, just med färger och golv etc. Men jag ska nog lyckas få det att kännas 'hemma' ändå! Det svider lite att de flesta väggar är gula och de mattorna vi har, beiga. Men det är bara ytligt jag vet. Det tog till och med emot att skriva. Jag måste dock säga att jag bryr mig betydligt mindre om hur det ser ut hemma än jag gjort innan (sålänge det är rent).
Det finns så mycket viktigare saker här i livet.

Vi har köpt en ny tvättmaskin, då den som fanns var möglig. Jag har insett (accepterat) den senaste tiden att jag älskar att tvätta. Alok kommer efter att han läst detta, säga att han visste det innan mig. ;)
Jag älskar nog mest kläderna ny-rena och torra i lavenderns doft. Men även själva tvättandet, heh!
Men vem fan skriver såhär mycket om tvätt ens?

Jaja! Vi bröjar komma iordning nu efter veckor av uppackning och en jääääävla massa påsar välgörenhet. En såpass ung familj som vi är, har vi alldeles för mycket grejer. Nä vänta, krafs...SKIT!?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Otroligt fina bilder <3

2016-09-20 @ 16:54:33


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...