en månadsbild


En 4-månadersbild som tog en månad att lägga upp. Snart dukar vi upp nya blommor inför månad fem.
Det är inte alltid lätt att hinna med allt. När tid blir over sitter jag helst inte vid datorn, utan gor en massa andra härliga måsten. Eller pratar i telefon med svenska gamla röster. Eller tar en kaffe i lugn och ro.
Sånt där som gör gott for själen och som man nästan tog för givet förr.
Och ack, som jag saknar att sitta och skriva med massa musik i öronen. Det gör trots allt jävligt gott för själen, det också.
Även om bloggar blir heeeelt ur tid eller ligger på prioriteringslista numero 87, så kommer jag alltid komma tillbaka för att skriva. Och det med bilder. Alltid. För vad vore livet utan dem? ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

fin bilden va, jag tar också såna månadsbilder på min son :)

2016-10-03 @ 09:58:38
URL: http://lillglimt.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...