seasons are just feelings

Vi var iväg på pumpkin patch i surrey förra helgen. En jättemysig dagstrip som jag gång på gång tipsar mina vänner om. Enligt Olivia är det en solklar segerkandidat under halloween. Har i och försig inte frågat henne, men det räcker att skrikgråtet som uppstår när vi ska därifrån bränner innanför min trumhinna!

Jag sitter och letar recept inför campingen. Sistaminuten!! Ska ju hinna sova också. Ellora är en storätare så det blir ett par uppvaknigar om natten. Nummer tre råder just nu.
Anyways. Det krävdes lite mer planering angående campingen än jag först trodde hehe. Men nu är jag snart klar med vad vi ska äta/laga och köpa påväg dit. Tackar pinterest gör vi, med en bock.
 
Men skål i förväg då, så hörs vi när vi kommer hem i igen. Kanske till helgen. :)
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vilken mysig utflykt!

2016-10-24 @ 07:34:18
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Annsofie

Jätte fina bilder!! :)

2016-10-31 @ 11:12:38
URL: http://annsoh.blogg.se
Postat av: Angus

Tusen tack!
men åh va mysigt
och alltså vilka söta barn!

2016-11-01 @ 21:40:57
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så roligt det ser ut :)

2016-11-01 @ 21:55:41
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Anonym

Hej!
Hur var det att flytta till London?
Var det en spontan grej eller hade du funderat på det länge?
Delade du lägenhet/hus din första tid där?
Var det svårt att hitta jobb i början?

Svar: Hej! Det var inget jag planerade länge utan en spontangrej på sommaren (när alla pengar höll på att ta slut). Eller, jag hade vart där innan och visste att jag ville tillbaka. Jag tänkte lite "NU eller om ett halvår". Så då åkte jag. Jag bodde på hostel tills jag hittade hus där jag hyrde ett rum. Delade huset med 3 andra. :) det var lite svårt i början då jag inte riktigt visste vart jag skulle leta jobb, men fråga runt lite här och där så tar det inte lång tid innan man hittar något.. Eventjobb är väldigt lätt att få! :) där kan man lätt jobba sig upp till supervisor/manager också!
Trees

2016-11-04 @ 19:55:45


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...