HÖSTLOV

 
Oså var det höstlov! :)
Hämtade upp en väldigt glad tjej på skolan idag. Vi brukar låta henne och kompisen leka av sig (lite till) på skolgården innan vi beger oss hemmåt. Idag blev "lite till" nästan en hel timme. Lika bra, när dem inte kommer få se varandra på en vecka. Pratar nog lite för oss vuxna också, heh.

Vi var i Kingston iförrgår där Olivia valde hem lite brev och kort som hon ska snail-maila några kompisar under lovet. Älskar att Ollie älskar sånt lika mycket som jag! Så slipper jag skriva att det är ifrån Olivia fast det är ifrån mig, menar jag. HAH!
Skämt åt sidan.
Snart blir det mat och sedan popcorn och film.
Ha en fin helg hörrni! 

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så mysigt med lov



Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...