Birthday party

     

Min lilla groda fick äntligen det omtalade EGNA födelsedagskalaset. :)
Det var underbart att se henne så himlans glad, sprallig och förväntansfull. 9 små söta gäster kom och gjorde dagen speciell med henne. Och ännu mer speciellt var det att Molly ifrån Sverige också kom, som en överraskning. ♥♥♥

Jag glömde helt ta kort på bordet när det var fulldukat.. Inte heller på de vuxna folkslaget i mingleaction. Varken jag eller Alok tog många bilder alls. De flesta av bilderna ovan fick jag av en kompis som tur var, lite bilder vill man ju ha för att kunna titta tillbaka på! 

Det var en superlyckat kalas och på kvällen tog det nästan 2 timmar att lägga Olivia. Både överväldigad och omtumlad var hon, minst sagt. Hon frågar redan om hon fyller 5 år nästa vecka, och kan få ha ett kalas till.
Nooooo skriker mamman i huvudet. Nu låter vi tiden gå låååångsamt tack :))) 
Min stora tjej.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Grattis söta Olivia på födelsedagen! Hoppas allt är bra med dig och din fina familj, ha en underbar vecka! Kram O.

Svar: Tack fina :) Hoppas du har en lika harlig vecka du! Kraaam!!
Trees

2016-03-28 @ 13:18:41


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...