and when it happens I will be miles away

Det har vart som en sorg att komma över bästaste Mimis flytt ifrån London. Samma goes för Olivia som gråtit floder (bokstavligen) på kvällarna över saknaden av Molly. Jag har fått krama och förklara en miljon gånger.

Dagisfläng och playdates har hjälpt massa (för oss båda), men jag kände ändå att jag ville fylla en liten lucka hos lillan.... så jag tog med henne till en dans/teaterskola. Vi var där första gången i veckan och hon var helt lyrisk. Hon tog av sig skorna och hoppade iväg med barnen på en gång. När hon kom ut genom dörrarna 90 minuter senare var hon svettig vid hårfästet och röd i hela ansiktet. Och glad. Såååå glad. 
Aaa, det räcker för en mamma det där. En gravid hormonberikad sådan.
Alltså gräääät gjorde jag väl inte men det började helt klart svida i näsgången! :)

↑↑↑
Bilderna är ifrån igår. Vi stack iväg på morgonbio, Inside out - (En rätt bra film med fint & tänkvärt budskap)! 
Därefter ropade Olivia efter en lekplats så vi stannade vid floden för att springa av henne lite.
När det var min tur att bestämma åkte vi såklaaart till puben och åt en fet sunday roast. Så.jävla.gott!!
Söndagar går mig hand i hand. ♥♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så fina bilder!! (ursäkta kommentar-spammandet nu ikväll hehe) Ska till London/England och "tågluffa" 1 ½ vecka i juli/augusti och jag längtar ihjäl mig när jag ser dina bilder!

2016-01-12 @ 22:37:30
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

vad fina bilder

2016-01-20 @ 21:17:24
URL: http://efji.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...