1/1/2016

HEJ ♥ 
Idag sparkade bebis igång dagen, och hela året! Jag har längtat så jäkla mycket efter dem där lite hårdare sparkarna. Men dessa gjorde faktiskt nästan ONT, och då är jag bara i vecka 24! ^^


Så, ÄNTLIGEN...
..kan man säga att julen är över. (Jag fick nog och slängde ut pynt & julgran redan dagen efter, ha!)
..är vi inne på det fina år då vi väntar tillökning i familjen. ♥
..kan man skylla på att man ''inte hunnit med det detta året'', utan att känna sig extramt dålig. 
..kan vi känna den där riktiga känslan av att börja på nytt blad, med nya tag! (Ja, det bladet man egentligen kan börja på när som helst lol).

Jag är SÅ fruktansvärt underbart förväntansfull på detta året. Det är mycket going on för oss,  stora som små saker.

Hoppas ni alla hade en mysig kväll igår! :) Det hade vi!! 
Plus att det blev massa skagentoast över. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Varför ville du jobba som au paur i london?

2016-01-03 @ 01:36:14
Postat av: Tove Lindgren

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

2016-01-07 @ 08:39:54
Postat av: Emma Pettersson

Vad gott det ser ut! :)

http://emmasspeciella.blogg.se

2016-01-10 @ 21:45:14
URL: http://emmasspeciella.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...