a lover of wilderness

 
Nu är det bara 2 månader kvar tills bebis är beräknad! Låååt tiden gå fort. Vi har Olivias födelsedagskalas, ett påsklov och ett släktbesök därimellan så jag hoppas det rullar på snabbt :) Denna längtan alltså ♥

Jag börjar bli hungrig på nätterna igen. Sådär att jag måste springa upp och trycka i mig första bästa innan jag spyr.
Än sålänge har jag gått upp 12 kilo, och med denna nya roliga natterutinen så räknar jag med another 10. På slutet går man ju oftast upp som mest.

Imorgon ska Alok på möte i Bath så jag och O hakar självklart med. Jag älskar nya platser och eftersom jag inte kan flyga någonstans just nu, så är staden brevid nästan lika rolig som den typiska charterresan till Mallorca ;)

Jag hittade iallafall ett museum ett stenkast ifrån Aloks möte som jag tror O skulle gilla. Jag suger i mig ensamtiden med Olivia nu när jag vet att min tid snart kommer att behöva splittras. Vi gör så mycket vi(jag) orkar. Så nu blir det hopp i säng så att denna flodhäst orkar med morgondagen!

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...