Ni vet vilket maniacstäd jag menar

Jag har haft en städdag här hemma. Jag öppnade precis alla fönster och dörrar så att all den instängda vinterluften vädrades ut. In kom våren. 

Jag tvättade även golven både runt om och under vår king size. Kan hända att element & dörrkarmar också fick en omgång. Känns bäst så innan vi sätter upp vaggan och bäddar den! Dammfritt. Ett tag iallafall. 
Tomma tvättkorgar fick vila i solen dem också.

Barnmorskan häromdagen sa att bebis är fixerad, så nu är det bara att vänta. Och promenera!! :) 

BB-väskan står redo.
Jag kan verkligen inte fatta mindre än 2 veckor kvar!!!! (förhoppningsvis hehe)
 
Här var jag i vecka 39 med Olivia. 
 
& här är jag nu i vecka 39 med baby E ♥  Betydligt lägre! 

Kommentarer
Postat av: Emmelie -Mamma till två, ssk-student och kär.

Men vad längesedan jag kikade in i din blogg, grattis till kommande bebis <3

Svar: Heeej! Tack snälla!! :) <3
Trees

2016-04-16 @ 07:13:31
URL: http://www.emmgus.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...