age

 
Idag blev jag väckt med kaffe & tårta på sängen. Finaste Alok ♥
26 alltså. 
Jag(då 20år) brukade reta Alok när vi dejtade, att han var 26 and 'almost old'. Nu har det snart gått 6 år sedan dess (Seriöst, vart tar tiden vägen!?!?!) och jag själv är på numret och stampar. Men inte har jag någon ålderskris inte. Det är så jäkla fint att bli äldre. OKEJ!? 
^^
 

Hoppar ämne totalt, så det blev värt en rand.
Jag älskar pyssel. Ibland när Olivia är på förskolan sätter jag upp bordet med smågrejer -så att när vi kommer hem ifrån hämtningen- kan pyssla ihop. Och det gjorde jag även idag. Hon älskar det lika mycket som jag och kallar det "a surprise". Därefter åt vi sallad i vår 18 gradiga trädgård(!!)

Ikväll ska vi på middag och bowling.
Hade väldigt lätt kunnat stanna hemma med film och marängsviss också faktiskt.

Happy spring peeps!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Grattis på födelsedagen Trees! :D

Svar: Tack snälla Victoria! :D :*
Trees

2016-04-14 @ 21:32:05
Postat av: Sandra

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en bra dag :) längtar tills vi får sån värme här!!

Svar: Tack fina du! :) jaaa förstår dig, det kommer nog snart!
Trees

2016-04-17 @ 19:57:26


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...