jag älskar känslor man kan se

Ja, jag förstår ju att jag inte har några besökare kvar haha! Jag säger att jag är tillbaka och sen hörs jag inte av igen på en månad!? Jag är inte såhär opålitlig i riktiga livet, jag lovar.

Olivia har haft sitt första 'höstlov' och även vart på sitt första disco! Sååååå himla sött att se. 
Alok & Olivia sprang runt i det mörka discot medan jag åt korv med bröd. Jomen har man cravat något 'svenskt' såå länge så... går det helt enkelt ut över barnet. LOL.
Nädå, Ollie hade jätteroligt med Alok och två små killar i samma halloween-outfit som O.

Efter discot åkte vi på resturang med A's kollega. Oså åt vi igen ja.
 
 
Första dagen innan nursery för... 4-5? veckor sedan hehe
 

Kommentarer
Postat av: Ina

Haha! Jag håller hoppet uppe och kikar in här emellanåt, kul att se att det kommit upp något nytt, keep up the good work ;) :)

2015-11-11 @ 21:35:53
Postat av: Eline

Mig har du alltid kvar som läsare! :)

2015-11-15 @ 16:02:04
URL: http://elinemunkvalls.blogg.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

fina bilder

2015-11-17 @ 20:04:24
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej, jag ska jobba som au pair i London ett år. Har du några tips på saker att ha med sig eller sevärdheter (utom big ben, madame tussaud, du kan de populäraste).

Tacksam för svar

Svar: Hej :) Vad roligt! Jag hade inte tagit med mig onodigt mycket klader eftersom man valdigt latt handlar pa sig en hel vaska eller tva extra nar man bor har :) Jeans hade jag tagit med mig dock!! Har alltid haft svart att hitta bra jeans har. Finns inget som ett par fina gina jeans :) Sevardigheter... njaa, alltsa jag hade gjort sant man inte brukar gora hemma. Ga pa takbarer, aka upp i "The Shard" och ta en drink..
Lite annorlunda saker liksom.. men det gar ju att googla latt :)
Har skrivit en del under "aupair london" ocksa, om du vill kika dar.
Kram och lycka till!
Trees

2015-11-18 @ 23:31:49
Postat av: Olivia

Mig kommer du alltid ha kvar som läsare :) tycker verkligen att du har världens mysigaste blogg. Hoppas allt är bra med er. Det var ett tag sen du skrev, hoppas på fler inlägg :)! Hur går det med kursen? Huset? Allt :).
Kram O.

Svar: <3 <3 Alltsa åh, massa karlek till dig. Tack!!Lovar dig(!) ett inlagg i helgen :) :) Kramar
Trees

2015-12-02 @ 20:03:16


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...