Whatever makes an impression on the heart seems lovely in the eye.

Igår var min sista teckenspråkslektion..
AAAAAAAAAAAAAHGG!!!!

Ungefär känns det djupt inne i bröstet. Lite för djupt kanske kan tyckas.
En kompis frågade mig om jag gillar 'sign language', och det är en FET understatement. Jag älskar det lika mycket som jag älskar min familj, hehhhh. På den nivån ligger det alltså.
Jag trodde faktiskt aldrig att jag någonsin skulle hitta något som jag vill arbeta med såhär mycket. 

Jag ska söka till Level 2 nu i September. Såklart!
MEN, det måste vara minst 10 stycken som söker för att det ens ska bli någon kurs.
 
Känner ni också hur kvavt det blev? Helt plötsligt blev det jävligt mycket upp till ödet!!
Jaja, jag söker och HÅLLER ALLA TUMMAR. Så får vi se vad som händer i höst. :)

Först ska vi till Sverige och hälsa på släkten.
 

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...