Den eviga saknaden

Ibland kommer sånna där stunder då jag saknar alla.
Amen jag menar typ ALLA jag någonsin kännt. Alla de som haft en inverkan på mig. Alla som fått mig att gapskratta och alla som fått mig att känna. De jag klickat med bara genom blickar och dem jag haft djupa konversationer med. 
Vissa jag förmodligen aldrig kommer träffa igen och dem jag ska se till att jag träffar igen! :)
 
Flummigt inlägg men jag  s a k n a r  er.
Speciellt när jag är ute på vift ensam, med musik i öronen.
Då tänker jag ofta på er.


Kommentarer
Postat av: Liza

Jag känner igen de där. Men alla olika möten påverkar ju en, vissa berör mer än andra.
Jag vet inte vad det där beror på att vissa sådana perioder sköljer över en..mänskligt antar jag? :)

Önskar dig en fortsatt fin tisdag! :) Jag skall fortsätta njuta av min frukost innan jag skall börja plocka lite här hemma.

2015-05-12 @ 10:40:32
URL: http://lizacorneer.se/
Postat av: Johanna

Känner igen det där. Saknar mycket och ofta. Trots att jag "bara" bor i Oslo, så är det inte samma sak som att bo nära familj och vänner där hemma. Man har definitivt offrat något, samtidigt som man vunnit massor.

2015-05-12 @ 11:49:00
URL: http://johannaarntzen.se/
Postat av: Mamma

Och Ofta saknar jag Dig!!

2015-05-12 @ 11:54:16
Postat av: Ina

Jag vet också den känslan, kan vara likadan. Många jag saknar och mycket jag kan tänka tillbaka till och bli både varm och ledsen av för att det inte kan få vara så hela tiden. Det är tur att man kan minnas och sorgligt att man inte kan minnas allt man vill. Tur att man kan minnas känslan av någonting om detaljerna blivit suddiga och tur att vissa av dessa människor är sådana som man får träffa igen :) <3

2015-05-17 @ 20:26:06
Postat av: fille

riktig monkeygirl på denna bild <3

2015-05-18 @ 09:39:06
Postat av: Anki

Och jag saknar dig! <3

2015-05-28 @ 19:37:29


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...