True love has no end. (ironically not associated with the post)

På två veckor har jag spräckt båda (och enda) 2 par jeans jag äger som passar. Båda låga och favoriter. Obviously. Så imorse när Alok sa att hans jobb blev avbokat åkte jag in till lokala town, i regnet. 
En till favorit; Regn, buss och musik. Mitt lugn. 

Jag hittade ett par jeans och en vinterjacka. JA, på den nivån ligger mitt hopp om att sommaren kommer att titta fram detta år.
Efter att jag köpt jackan gick jag in i provrummet för att byta och slänga min kära gamla söndriga dunjacka. 
Men så tittade jag i spegeln och DAMN! Fan va snygg. Jackan alltså ;) Det gick inte. Det har gått för lång tid för att slänga den. 6 år och jag är too fecking attached.
Jag får sy ihop den och ha två vinterjackor helt enkelt. 

Åkte hem och lagade stor currysoppa till familjen. Mest pga dåligt samvete av att ha spenderat 500 kronor på en jacka jag egentligen, uppenbarligen inte behöver? LOL.

(♥♥)

Amen ni ser ju, alldeles för mycket minnen. På alla ställen jag bott på sedan 2009.

Kommentarer
Postat av: Linda

nej vad fint ändå! är också för sentimental för att göra mig av med vissa plagg. :)

2015-06-01 @ 01:35:18
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Daniella 🌙

Typ som min ryggsäck. Den har varit med på alla resor och kommer ramla ihop när som helst men den dagen den sorgen :(

2015-06-01 @ 14:18:36
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hehe ja så kan det vara, känner igen det där! Har haft min skinnjacka sedan 2008 och fodret på insidan faller sönder pga överanvänd. Den har tappat all färg också men jag ÄLSKAR DEN! Så den får stanna här!

Svar: Haha :D Då slår den min jacka, men jag förstår dig!! Materiell somewhat lycka helt klart. ;)
Trees

2015-06-03 @ 14:28:56
URL: http://johannaarntzen.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...