It's not always black and white

Vi var ute på playgruop och storhandling häromdagen.
Jag vandrade runt i pyjamasbyxor eftersom jag nyss kastat mina 2 (och enda) par jeans och alla mina tights låg i tvätten. Tur att pyjamasbyxorna ser ut som helt-okej-fina harembraller iallafall. Kanske inte sorten man går på dejt med.... men lätt ett par braller man kan ta en fika med på stan, konstaterade grannen. 
Jag litar på henne.
 
Måste fråga er Orange is the hot new black fans. Vad tyckte ni om 3e säsongen?
Tar för givet här & nu att ni är lika besatta som jag, och redan sett klart den ;)
 
Oså en rolig raw lunchbild på det! Hashtag eat-the-rain-bow.
Typ.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har också tittat klart haha, 1 1/1 dag så var det slut... så har man väntat över ett år! Tyckte det var helt okej, kul att få reda på lite mer om de andra karaktärerna.. men dock inte lika spännande som de första två säsongerna :(

Svar: haha! Samma har, 1,5 ynka dag! Jag haller med dig! Hade velat ha lite mer piper-alex dock....
Trees

2015-06-15 @ 20:19:11
Postat av: Sandra

1 1/2 menar jag såklart :)

2015-06-15 @ 20:19:32
Postat av: FILLO

kan du uppdatera någon jeeevla gång elle

Svar: heheheheh! ja
Trees

2015-06-25 @ 10:11:25


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...